miercuri, 25 iunie 2014

Optimizarea SEO De-a Lungul Istoriei

Atâta timp cât Internet a fost în jurul valorii, acesta a rămas un mister pentru public integreze cât de site-uri Web sunt listate în partea de sus a rezultatelor motorului de căutare.  Există mai multe teorii de modul în care au început inițial motoarele de căutare și optimizarea motorului de căutare (SEO). 1990 Alan Emtage, un student de la Universitatea din McGill, a creat primul program de căutare + + în 1990, numit Archie (încă în uz astăzi), pentru a arhiva documente Web.  În anul următor, Gopher a început de la Universitatea din Minnesota, iar acest lucru este atunci când a început conceptul de motoarele de căutare. 

În 1993, Matthew Gray a creat World Wide Web Wanderer, cele mai vechi cunoscute robotul motor de căutare, care asistă cu site-uri web de rang.  Dar motoarele de căutare așa cum le folosim astăzi s-au născut în 1994. În același an, Galaxy, Lycos și Yahoo au fost toate a început, dintre care două sunt încă în motoarele de căutare foarte populare astăzi. Yahoo! a fost printre primii pentru a implementa tehnici de SEO, chiar dacă în momentul în care au fost conștienți de potențialul de creștere al industriei ar avea în curând la începutul secolului.  Yahoo! Fondatorii David Filo și Jerry Yang au fost încercarea de a obține site-ul lor văzută de alții pe Internet, oferindu-i o mai mare expunere.



Unele structură excelentă și dificil de mână-codare, site-ul lor a devenit mai disponibile pentru vizitatori noi.  Ei nu au fost chestionați cu privire la practicile etice de afaceri, deoarece nimeni nu a fost sigur că ceea ce a fost considerat etic sau ne etic + nu au pur și simplu nu există standarde în loc încă. Ca motoarele de căutare inițiale au fost de catalogare la începutul Internet, mulți proprietari de afaceri în curând a învățat să aprecieze valoarea de site-ul lor fiind enumerate în motoarele de căutare, așa cum au văzut în primul rând creșterea de vizitatori la site-urile lor web. 

Ei au început prezentarea URL-urile lor, în mod continuu, și-au schimbat site-urile lor pentru a sprijini nevoile de roboți motor de căutare.  SEO companii au început să apară, atunci când au început să experimenteze cu conceptul de optimizarea motorului de căutare, cu accent inițial pe procesul de depunere singur.  La scurt timp după aceea, primul software automat de depunere a fost lansat, și a fost apoi noțiunea de spam a venit în existență. Anii 2000 Profesioniștilor SEO au fost observate într-o lumină negativă în ultimii cinci ani, in parte din cauza că la începutul anului 2001, webmasteri entuziaști dat seama repede ar putea copleși paginile cu rezultatele motorului de căutare de peste prezentarea site-uri Web. 

Din păcate, ca industria de Internet a dezvoltat, motoarele de căutare a devenit repede precaut de noi companii SEO încearcă pentru a genera vizitatori pentru clienții lor, la orice preț, cu toate acestea nedrept sau lipsite de etică.  Tactici, cum ar fi spam-ul de cuvinte cheie, pagini de intrare, cloaking, și text alb ascuns pus pe fundaluri albe s-au dovedit prea mult pentru motoarele de căutare pentru a tolera.  Ca rezultat, motoarele de căutare au răspuns cu numeroase contramăsuri, create pentru a filtra orice tehnici considerate spam.  Aceasta este o veste bună, deși forțat companiile etice SEO pentru a începe să utilizați mai multe tehnici subtile de a ajuta clienții site-urile lor web cu obținerea Topul în motoarele.



De + mari motoare de 3 + căutare, Google, MSN si Yahoo!, au ajuns recent la realizarea că SEO ca o industrie este aici pentru a rămâne, și pentru a menține rezultate eficiente, au nevoie să accepte industria, chiar l îmbrățișeze, și motoare  în cele din urmă un parteneriat cu companii de succes, SEO etice de a stabili standarde tipice pentru optimizarea corect și etic.  Acest lucru este important pentru a ajuta la menținerea informații relevante și benefice pentru vizitatori în timp ce încă fiind imparțial de oameni care creează conținutul de pe site-urile lor web. Stadiul actual de SEO din ziua de azi http://dexterseo.ro/, există diferențe majore în modul în care motoarele de căutare de lucru și modul în care pentru a obține clasate în ele. 


Cu ajutorul de optimizare a motorului de căutare propriu, site-uri Web pot avea acum o șansă egală de lupta de a obține clasamentele de mare.  Deoarece SEO este o meserie extrem de specializate, care necesită atât abilitățile tehnice și a cunoștințelor de marketing de afaceri, aceasta este doar prin combinarea acestor două abilități pe care o pot pune în aplicare în mod corespunzător tehnici de SEO pentru a obține clasamentele de mare motor de căutare.  Mulți specialiști SEO de atunci au dat seama că acum este + motoarele de căutare sau bust. +

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu