Atâta timp cât Internet a fost în
jurul valorii, acesta a rămas un mister pentru public integreze cât de site-uri
Web sunt listate în partea de sus a rezultatelor motorului de căutare. Există mai multe teorii de modul în care au
început inițial motoarele de căutare și optimizarea motorului de căutare (SEO).
1990 Alan Emtage, un student de la Universitatea din McGill, a creat primul
program de căutare + + în 1990, numit Archie (încă în uz astăzi), pentru a
arhiva documente Web. În anul următor,
Gopher a început de la Universitatea din Minnesota, iar acest lucru este atunci
când a început conceptul de motoarele de căutare.
În 1993, Matthew Gray a creat World
Wide Web Wanderer, cele mai vechi cunoscute robotul motor de căutare, care
asistă cu site-uri web de rang. Dar
motoarele de căutare așa cum le folosim astăzi s-au născut în 1994. În același
an, Galaxy, Lycos și Yahoo au fost toate a început, dintre care două sunt încă
în motoarele de căutare foarte populare astăzi. Yahoo! a fost printre primii
pentru a implementa tehnici de SEO, chiar dacă în momentul în care au fost
conștienți de potențialul de creștere al industriei ar avea în curând la
începutul secolului. Yahoo! Fondatorii
David Filo și Jerry Yang au fost încercarea de a obține site-ul lor văzută de
alții pe Internet, oferindu-i o mai mare expunere.
Unele structură excelentă și dificil
de mână-codare, site-ul lor a devenit mai disponibile pentru vizitatori
noi. Ei nu au fost chestionați cu
privire la practicile etice de afaceri, deoarece nimeni nu a fost sigur că ceea
ce a fost considerat etic sau ne etic + nu au pur și simplu nu există standarde
în loc încă. Ca motoarele de căutare inițiale au fost de catalogare la
începutul Internet, mulți proprietari de afaceri în curând a învățat să
aprecieze valoarea de site-ul lor fiind enumerate în motoarele de căutare, așa
cum au văzut în primul rând creșterea de vizitatori la site-urile lor web.
Ei au început prezentarea URL-urile
lor, în mod continuu, și-au schimbat site-urile lor pentru a sprijini nevoile
de roboți motor de căutare. SEO companii
au început să apară, atunci când au început să experimenteze cu conceptul de
optimizarea motorului de căutare, cu accent inițial pe procesul de depunere
singur. La scurt timp după aceea, primul
software automat de depunere a fost lansat, și a fost apoi noțiunea de spam a
venit în existență. Anii 2000 Profesioniștilor SEO au fost observate într-o lumină
negativă în ultimii cinci ani, in parte din cauza că la începutul anului 2001,
webmasteri entuziaști dat seama repede ar putea copleși paginile cu rezultatele
motorului de căutare de peste prezentarea site-uri Web.
Din păcate, ca industria de Internet
a dezvoltat, motoarele de căutare a devenit repede precaut de noi companii SEO
încearcă pentru a genera vizitatori pentru clienții lor, la orice preț, cu
toate acestea nedrept sau lipsite de etică.
Tactici, cum ar fi spam-ul de cuvinte cheie, pagini de intrare,
cloaking, și text alb ascuns pus pe fundaluri albe s-au dovedit prea mult
pentru motoarele de căutare pentru a tolera.
Ca rezultat, motoarele de căutare au răspuns cu numeroase contramăsuri,
create pentru a filtra orice tehnici considerate spam. Aceasta este o veste bună, deși forțat
companiile etice SEO pentru a începe să utilizați mai multe tehnici subtile de
a ajuta clienții site-urile lor web cu obținerea Topul în motoarele.
De + mari motoare de 3 + căutare,
Google, MSN si Yahoo!, au ajuns recent la realizarea că SEO ca o industrie este
aici pentru a rămâne, și pentru a menține rezultate eficiente, au nevoie să
accepte industria, chiar l îmbrățișeze, și motoare în cele din urmă un parteneriat cu companii
de succes, SEO etice de a stabili standarde tipice pentru optimizarea corect și
etic. Acest lucru este important pentru
a ajuta la menținerea informații relevante și benefice pentru vizitatori în
timp ce încă fiind imparțial de oameni care creează conținutul de pe site-urile
lor web. Stadiul actual de SEO din ziua de azi http://dexterseo.ro/, există diferențe majore în modul în care
motoarele de căutare de lucru și modul în care pentru a obține clasate în
ele.
Cu ajutorul de optimizare a motorului
de căutare propriu, site-uri Web pot avea acum o șansă egală de lupta de a
obține clasamentele de mare. Deoarece
SEO este o meserie extrem de specializate, care necesită atât abilitățile
tehnice și a cunoștințelor de marketing de afaceri, aceasta este doar prin
combinarea acestor două abilități pe care o pot pune în aplicare în mod
corespunzător tehnici de SEO pentru a obține clasamentele de mare motor de
căutare. Mulți specialiști SEO de atunci
au dat seama că acum este + motoarele de căutare sau bust. +
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu